Držím, držím, nepustím

A ještě ke všemu nepřijímám. A jako bonus se vztekám. Prémiově se lituju.

Ona by jedna disciplína stačila, jenže většinou přichází ještě v nějaké podobě některá z jejích rodných sester, či „dobrých“ kamarádek.

Já to většinou umím v parádní, jak již výše zmíněno, prémiové, kombinaci. Jsem Lev, tak si to dávám naplno. Když už, tak držím pořádně, o puštění ani řeči. A kdo mluvil o nějakém přijímání? Jedině tak pustit páru, vztekat se hezky po královsku, aby to nebylo k přehlédnutí. Od plic a od podlahy zařvat a seknout drápem. A když to náhodou tak úplně nevyjde, trochu lítosti to spraví taky.

Neulepšilo se mi? Je mi stejně blbě nebo ještě hůř? No jasně, že mě to štve. Vůbec nepřipouštím, že by TO mohlo být jinak. Změna? Něco jinak? Prosím vás a proč? Je mi sice na nic, ale TO se srovná, přejde. Nevidím, neslyším, trápím se a čekám.

Na co? Až se TO vyřeší? Až mi bude ještě hůř? Až dostanu přes prsty, ránu do hlavy? Nebo se dostaví nějaké jiné jemnější či důraznější upozornění? A ono spolehlivě, naprosto jistě přijde. Někdy jen v podobě docvaknutí v hlavě, jindy, když držím opravdu odhodlaně, jednoduše použije razantnější metodu.

Nevidíš, nechceš vidět, je ti na nic a stejně jsi jak zalitá do betonu? Neuhneš ani o kousek, i když funguješ se zataženou ruční brzdou a se skoro prázdnou nádrží? Kampak bys, děvče, chtěla asi tak dojet? Už takovou dobu stojíš na stopce a furt ji nevidíš? Tak ti ji ukážeme, postaráme se o tebe, abys mohla přehodit kvalt a pokračovat v cestě. Abys TO konečně viděla a třeba se pohnula jen o kousek. O malý kousek, pidikousek. I ten je dobrý, abys mohla aspoň trochu nahlodat ten svůj beton. Až se ti začne sypat, uvidíme, jestli na něm budeš dál tak tvrdošíjně trvat. Jestli se budeš i nadále držet zuby nehty, vztekle povykovat a umanutě se litovat.

Nebývá TO vždycky tak dramatické. Ale je fakt, že ten princip je pořád stejný. Nevidíš, neslyšíš? Nevadí, spolehni se, že dostaneš šanci, aby se ti rozjasnilo.

Když jsem dlouho nejenom neslyšela, ale taky nevnímala a byla jsem jedinečným kandidátem na bílou hůl, dostala jsem šanci. Je to už řadu měsíců zpátky, ale trvá stále a já se jí nepřetržitě držím. A ráda se jí držím. Tady je správně, že nepustím. Ruční brzdu jsem povolila, stopku mám za zády a palivo pro další kus cesty se pomalu doplňuje. Vztek mi slouží jako hybatel a s lítostí bývám kamarád jen na nezbytně nutnou chvilku. Nejsem neomylná a malé „fňuk“ si klidně dovolím. Je to taková naše společná hra o vlku a koze. Já jí dám prostor, cvičně se polituju, postěžuju a vím, že je mi to stejně houby platné. Uleví se mi a jedeme dál.

Držím, držím, nepustím !?

Jak kdy. Uvnitř sebe všichni dobře víme, které TO držení je správné. Kdy je fajn se držet jako klíště, protože pustit tuhle šanci by byl hřích. Chyba, která by se určitě dala napravit, ale stála by na příště víc času, energie, úsilí a moře dalšího. Co je naopak fajn pustit co nejdřív, abychom zase nevynaložili zbytečně času, energie, úsilí a moře dalšího :-).

Na CO?

Přeci na TO, abychom potom nemuseli čekat na tu šanci....


Přeji nám všem, abychom správně drželi, tam, kde je třeba a dokázali včas pustit, když je to nutné a nezbytné.  

Žádné komentáře:

Okomentovat