Kdyby kočky mohly mluvit

Je název mé druhé knížky. Vonící novotou se právě objevila na pultech knihkupectví. A já mám radost! Kvůli sobě, kvůli všem kočkám, které jsem doposud potkala a s určitostí ještě potkám. A stejně tak kvůli vám, moji milí čtenáři. A čtenářky, samozřejmě!

Až si pro své potěšení knížku koupíte a začtete se do kočičího vyprávění, možná poznáte sami sebe, své blízké, příbuzné či známé. Nahlédnete do jemného zrcadla, které s vlídností, humorem, nadsázkou, ale také s pravdivostí a upřímností ukazuje, jak žijeme, spěcháme, plýtváme časem i silami na něco, co se z jiné perspektivy zpravidla ukáže jako nedůležité, nepodstatné a často úplně zbytečné.

Jak se vlastně taková knížka píše? Upřímně, já vlastně nevím :-). Měla jsem toho hodně na srdci, těžko v duši a moje kočky kolem sebe. To je dost dobrá kombinace, a tak jsem v noci, která byla zase jednou moc dlouhá, prostě sedla a začala jsem psát.

Odfoukla jsem kočičí chlupy z klávesnice, s rezavou kočkou na klíně a s naším jediným kocourkem usazeným vedle notebooku, se mi začaly objevovat příběhy, témata a ze vzpomínek vyplouvaly mé dávné kočičí přítelkyně a přátelé, které jsem poznala.

A tak se mi na pár měsíců stal ten písmenkový svět útočištěm, hřištěm, hrou, povinností, zábavou. Kočky, kocourci a jejich lidé mi dělali společnost tu nad ránem, někdy o hluboké noci, ale i ve dne jsem je vyhledávala, když jsem potřebovala potěšit svoji duši, popřemýšlet nebo se jen tak vypsat.

Myslela jsem i na vás, milí čtenáři. Na to, jak je v dnešní době po čertech málo času, jak je skoupá na radosti, jak se na nás valí všechny ty informace kdykoli a o čemkoli a chtěla jsem vás obyčejně potěšit. Přála jsem si, aby moje kočky opravdu promluvily a dovolily vám nahlédnout do sebe sama.

Mně se to často moc nechce, ale komu ano? Někdy to není jednoduché dívání. Někdy je mi smutno, někdy to bolí. Důležité je to NĚKDY! Protože to znamená, že to není vždycky a není to napořád. A tak za počáteční nechutí, strachem a leností jsou k vidění poklady. Naše vlastní POKLADY. A kdo by je nechtěl? Kdo by se nechtěl obohatit, získat to, po čem touží, splnil si své sny? Ale to bez koukání pod pokličku fakt nejde.

Zvu vás s kočičí pomocí k nahlédnutí tam, kde je radost, pochopení, empatie, klid a láska. Tam, kde se řešení vždycky najde, kde je naděje, víra a porozumění.

Přeji inspirativní čtení!











Žádné komentáře:

Okomentovat